Masu Masu Opinie


ranking

odżywki na masę

Skorzystaj Z Tych Porad, A Zobaczysz, Jak Łatwo Budować Mięśnie

Budowa mięśni-to pytanie wiedząc, co robisz, tak, że można uzyskać wyniki, które chcesz. Przed udaniem się do siłowni, przeczytaj ten artykuł. Poniższe wskazówki daje pewne pomysły o tym, jak skutecznie budować mięśnie, więc nie tracić czasu ani energii na ćwiczenia, które naprawdę działają.

Wymieszać twoje mięśnie rutyny. Sprawiają, że w tym samym dniu-w dniu wyjazdu będę was zanudzać, może chcesz, aby pominąć trening. Spróbuj zmienić kolejność rutynowych z dnia na dzień, lub skupić się na innym zestawie mięśni każdego dnia. Robiąc to, będziesz utrzymać motywację i ćwiczenia na optymalnym poziomie.

Upewnij się, że twoja dieta jest bardzo dobra na dni idziesz na trening. Spożywać białko i inne kalorii na godzinę przed treningiem. To nie oznacza, że trzeba bądź taki zblazowany w dni treningowe, ale jedzą więcej, niż ty zwykle robisz, kiedy nie chodzisz na siłownię.

Spróbuj treningu w ciągu godziny lub mniej. Po przekroczeniu 60 minut twój organizm zacznie zwiększać jej ilość kortyzolu, który jest hormonem stresu. Kortyzol zmniejsza poziom testosteronu, który spędza swoje wysiłki na wzrost masy mięśniowej. Można tego uniknąć poprzez utrzymać treningi do 60 minut długości, zapewniając, że można uzyskać jak najwięcej z twojego profilu.

Ochłodzić się przy krótkim ćwiczenia rozciągające, aby upewnić się, że twoje mięśnie rozpocząć proces odzyskiwania od zdrowego rozsądku. Człowiek, który jest mniej niż 40 lat, powinny zachować je rozciągnąć na 30 sekund lub więcej. Kto za czterdzieści, powinien starać się rozciągnąć na 60 sekund. To pomaga zmniejszyć prawdopodobieństwo kontuzji po tym, jak właśnie pracowali.

Musisz wiedzieć, ile kalorii jeść dziennie, aby uzyskać mięśni, które chcesz uzyskać. Aby określić swoje dzienne spożycie kalorii, trzeba pomnożyć swoją wagę na 15. Otrzymany liczba to ilość kalorii, twój organizm potrzebuje, aby budować mięśnie i spalać jak najwięcej tłuszczu.

Zmienić swoje treningi. Badania wykazały, że zmiany ilości powtórzeń, intensywności i ćwiczenia-najlepsze połączenie w celu zwiększenia masy mięśniowej. Nasz organizm bardzo dobrze dopasowuje się do ćwiczeń, i powinny one być w szoku od zmiany ćwiczenia w celu uzyskania najbardziej optymalnego wzrostu.

Kiedy robisz trening siłowy, zawsze należy upewnić się, twoje okresy odpoczynku bardzo uważnie śledzić. Krótkie okresy odpoczynku są najlepsze, ponieważ powodują one dużą ilość mleczan gromadzi się w mięśniach. Ten mleczan powoduje twoje mięśnie, aby być bardziej zmęczony, że może to prowadzić do jeszcze większego wzrostu mięśni.

Ponownie, musisz zrozumieć, jak mięsień działa, jeśli chcesz skutecznie budować mięśnie. Mam nadzieję, że u was bardziej solidne zrozumienie podstaw teraz, tak, że można stworzyć dla budowania mięśni plan, który ma sens. Skorzystaj z porady masz tylko przeczytać, aby pomóc wymyślić skuteczny sposób, aby budować mięśnie.