Mocne Odzywki Na Mase


ranking

odżywki na masę

Wady Budowy Masy Mięśniowej Dla Rowerzystów

Chcesz budować masę mięśniową? Można zrobić wiele rzeczy, aby zwiększyć swoje wysiłki budowania masy mięśniowej, więc nie tracić cennego czasu treningu. Jeśli chcesz mieć więcej, silniejsze mięśnie, ten artykuł może pomóc ci osiągnąć Swoje cele. Uzyskać jak najwięcej z każdego treningu, korzystając z następujących wskazówek.

Jak podnosisz ciężary, rób ruch powoli. Porusza się zbyt szybko, używając ciała impuls zamiast pozwolić mięśniom pracować. Ponadto, nie huśtawka wagi, bo to trzyma opuszczoną mięsień od wykonywania pracy. Właśnie dlatego idzie powoli, wydaje się trudniejsze. Obszarze mięsień wykonuje swoją pracę!

Zaplanować swoją dietę poprawnie. To dobry pomysł, aby pracować tylko na jednym lub dwóch konkretnych grup mięśni w dzień zamiast skakać wokół. Robiąc to, będziesz w stanie dać mięśnie wystarczająco dużo czasu na relaks przed tym, jak umieścić je przez jeszcze bardzo męczącym treningu. Twoje mięśnie potrzebują czasu, aby uzdrawiać.

Nie zapominać o znaczeniu węglowodanów, jeśli próbuje budować mięśnie. Węglowodany dostarczają energię potrzebną, aby zakończyć swój ciężar-treningowe ćwiczenia; jeśli nie spożywać ich wystarczająco dużo, twoje ciało będzie przetwarzać białko dla swoich potrzeb energii, spowalnia postęp. Jeść tyle węglowodanów, aby umożliwić organizmowi prawidłowo funkcjonować podczas treningów.

Jeśli pracujesz w kierunku „wypełniacze” swoje mięśnie, nie robić cardio przez ponad 90 minut na treningu. Zbyt dużo cardio może spowodować ciało, tworząc „mięśni” zamiast”, czego pragniesz. Cardio jest bardzo ważne, ale ograniczyć go do osiągnięcia jak najlepszych wyników.

Regularnie masować mięśnie. Możesz zrobić to na własną rękę, korzystając z поролоновый rolki, piłka tenisowa, lub dowolny inny instrument, który pomoże usunąć sztywność mięśni ból. Możesz nawet rozważyć możliwość regularnego masażu w kabinie. Jakie narzędzia używasz, musisz mieć pewność, aby regularnie rozluźnij mięśnie.

Włącz muzykę. Badania wykazały, że słuchanie muzyki podczas podnoszenia może pomóc zrobić więcej powtórzeń niż nie słuchać muzyki lub nie słuchać muzyki, która Ci się podoba. Ponadto, słuchawki mogą pomóc odwrócić się od rozmowy z innym, który będzie odłożyć treningu.

Kiedy pracuje, aby budować mięśnie, ważne jest, aby wiedzieć, że twoje ograniczenia. Jeśli ktoś, kto jest mocno zmotywowany, to czasami bardzo łatwo wcisnąć się zbyt daleko. Zrozumieć swój organizm i wiem, że to może potrwać. Nie próbuj konkurować z kimś innym, szczególnie jeśli zajmują się na znacznie większą intensywnością niż ty. Nie chcesz zranić swoje mięśnie w procesie.

Teraz widzisz, że istnieje wiele sposobów, którymi można zbudować więcej mięśni. Wziąć pod uwagę wskazówki, które Można przeczytać i pomyśleć o tym, jak można je realizować w codziennym życiu. Przestać pozwalać sobie na twoje wysiłki pójdą z wynikami, które są mniej niż zadowalające dla ciebie, spróbuj porady w tym artykule dla dużych końcowych wyników!