Odzywki Na Mase Miesniowa Zestawy


ranking

odżywki na masę

Świetne porady, które pomogą budować mięśnie szybko!

Czy chcesz zbudować mięśnie? Możesz zwiększyć budowanie mięśni i uniknąć marnowania cennego czasu treningu. Ta rada pomoże ci osiągnąć wszystkie twoje cele budowania mięśni. Przestań wykorzystywać czas słabo w sali gimnastycznej i czytaj te skuteczne wskazówki.

Wiele osób próbuje zbyt szybko ćwiczyć. Zawsze lepiej jest wykonywać ćwiczenia powoli i skupiać się na właściwej technice. Daje to o wiele lepsze wyniki niż tylko próba wypompowania powtórzeń tak szybko, jak to możliwe. Nie śpiesz się i upewnij się, że wykonujesz ćwiczenie poprawnie.

Mięso jest bardzo pomocne w budowaniu mięśni. Spróbuj spożywać mięso z grubsza gramiem białka na każdy kilogram, który ważysz. Jest to ważne, ponieważ umożliwia przechowywanie rezerw białka, które twoje ciało będzie w stanie wykorzystać do budowy mięśni.

Podążając za rutynowym treningiem, staraj się zawsze ćwiczyć swoje mięśnie brzucha jako ostatnie. Kiedy trenujesz swój abs przed dużą częścią ciała, możesz zmniejszyć siłę i zwiększyć szanse na zranienie. Z tego powodu powinieneś ćwiczyć ab workout po głównym treningu, lub po prostu zrobić to osobny trening w innym czasie.

Spróbuj robić prawdziwe schody zamiast schodów, które ma twoja siłownia. Może to pomóc zmienić perspektywę, którą masz do ćwiczeń, dać dodatkową motywację, spalić więcej tłuszczu i zbudować więcej mięśni. Dodatkowa sceneria może również pomóc w treningu przez dłuższy czas.

Wykorzystaj trening piramidy. Pojedynczy schemat podnoszenia ciężaru nie daje wyników na zawsze. Dlatego powinieneś próbować piramidować swoją wagę, używając cięższych ciężarów w każdym zestawie. Ciężkie zestawy pozwalają na budowanie siły, a średnie ciężary maksymalizują wzrost mięśni. Pozwala to uzyskać zarówno siłę, jak i rozmiar w jednym treningu.

Dni odpoczynku są równie ważne jak dni treningu. Jeśli pracujesz nad mięśniami przez 7 dni w tygodniu, nie tylko zostaniesz wypalony psychicznie, ale twoje ciało przestanie reagować prawidłowo. Ważne jest, aby odpocząć przynajmniej dwa dni w tygodniu i pozwolić mięśniom odpocząć.

Spróbuj ćwiczeń plyometrycznych. Ten rodzaj ćwiczeń jest przeznaczony do szybkokurczliwych włókien mięśniowych. Celowanie w te włókna poprawia ogólny wzrost mięśni. Plyometria jest podobna do ruchów balistycznych, ponieważ wymagane jest przyspieszenie. Na przykład, gdy wykonujesz pompki, które są plyometryczne, twoje dłonie opuszczają podłogę, napędzając twoje ciało w górę.

Wykonuj reżim podnoszenia co drugi dzień. Po intensywnym treningu proces syntezy białek może zająć do 48 godzin. Innymi słowy, twoje ciało buduje mięśnie do dwóch dni po treningu, a ćwiczenia, kiedy twoje ciało wciąż się regeneruje, mogą zniweczyć twoją ciężką pracę. Ciesz się dniem odpoczynku – pomoże to zmaksymalizować twoje wyniki.

Wypróbuj częściowe powtórzenia w celu powiększenia mięśni. Technika ta polega na robieniu powtórzeń ze zmniejszonym zakresem ruchu. Czasami nazywane są one powtórzeniami pulsu i są wykonywane na końcu zestawu, gdy tylko trafisz porażkę. Chociaż możesz nie mieć dość siły, aby wykonać pełny powtórzeń, możesz wypróbować niektóre częściowe powtórzenia, aż do drugiej porażki, aby zwiększyć zapotrzebowanie na mięśnie.

Przed rozciągnięciem upewnij się, że się rozciągasz. Rozgrzewanie mięśni przed treningiem, poprzez ich rozciąganie, pomoże zapobiec urazom. Dobra rutynowa rutynka po zakończeniu treningu pomoże Twoim mięśniom się zrelaksować i utrzyma przepływ krwi oraz przyniesie wiele potrzebnych składników odżywczych do zmęczonych mięśni. Masaż mięśniowy jest również przydatny w zachęcaniu do relaksacji i regeneracji, które są niezbędne do budowy mięśni.

Jest kilka rzeczy, które pozwalają budować więcej mięśni. Skorzystaj z tych wskazówek, aby pomóc w budowaniu mięśni. Nie trać czasu na pracę, jeśli nie osiągniesz wyników, które lubisz!