Somatodrol Dawkowanie Forum


ranking

odżywki na masę

Wskazówki Do Budowania Masy Mięśniowej, Co, Niewątpliwie, Proszę

Istnieje wiele ludzi, którzy chcą, aby mieli bryłę modelu, które są prezentowane w wielu czasopismach. Można uzyskać dostęp do ciała, jeśli stosować się do surowych budowania masy mięśniowej rutyny. Postępuj zgodnie ze wskazówkami w tym artykule, aby pomóc Ci znaleźć program, który okaże się sukcesem.

Jeśli chcesz zbudować więcej masy mięśniowej, staraj się robić mniej powtórzeń ciężar obciążnika. Należy stopniowo zwiększać swoją wagę i staramy się podnieść ciężkie, że być może nie mniej niż pięciu powtórzeń. Kiedy można życie dla pięciu powtórzeń, to jest czas, aby zwiększyć ciężar.

Dostosować swoją dietę w zależności od tego, ile ćwiczysz. Najlepiej, należy zbudować funt masy mięśniowej w tygodniu. Znaleźć kilka sposobów, aby wziąć w więcej kalorii. Jeśli nie uzyska żadnej wagi w ciągu dwóch tygodni, staram się jeść jeszcze więcej.

Upewnij się, aby uzyskać wystarczającą ilość snu każdej nocy. Twoje mięśnie potrzebują czasu, aby odzyskać od napięcia podczas uprawiania podnoszenia ciężarów. Jeśli nie pozwalasz mięśnie wystarczająco dużo odpoczynku, może zmniejszyć efekty, które widać z jego podnoszenie ciężarów znacznie wysiłku.

To, co jesz ma zamiar zrobić różnicę w wynikach, które otrzymasz od budowania masy mięśniowej. Należy zachować twój liczenie kalorii i zwiększyć ilość białka, które można spożywać, natomiast obniżenie poziomu tłuszczu, które są zużywane. Zmiany te pozwolą na twoje treningi będą bardziej wydajne, a zobaczysz wyniki szybciej.

Śledzenie postępu jest ważne, jeśli próbuje budować mięśnie. To może być trudne, aby określić swoje postępy, jeśli nie trochę czasu, aby śledzić swoje mięśnie podróży. Można to łatwo zrobić za pomocą taśmy mierniczej i laptopa. Zapisz swoje początkowe pomiary i śledzić wszelkie zmiany co dwa tygodnie lub raz w miesiącu.

Stworzyć iluzję, że twoje ciało jest więcej, niż jest w rzeczywistości. Kiedy spędzasz większość działań w zakresie budowania klatce piersiowej, plecach i ramionach można dodać masę i wyglądać bardziej szybciej. Gdy to zrobisz, twoja talia będzie wyglądać mniej, a poza tym będziesz wyglądać bardziej.

Nie переутомлять swój organizm. Do tego, aby budować masę mięśniową, organizmowi szansa odzyskać. Kiedy zaczynał pracować góry na jeden dzień, a następnie pracować na swój dolnej części ciała na następny dzień. Wziąć jeden dzień wolny w tygodniu, gdy nie treningu w ogóle. To sprawi, że trening jest mniej pracy.

Przesunięcie klatki piersiowej i ramion prasy z wielu zestawów ciągnąc ćwiczenia, takie jak podciągnięć, drążek downs, i wierszy. Równoważenie ćwiczeń w tym przypadku pomoże wypracować mięśnie, które są zaniedbywane w czasie prasy, co z kolei doprowadzi ci wiele szybciej i zwiększyć swoje siły.

Teraz, kiedy zostały zabezpieczone twardą rada, możesz rozpocząć swoją podróż do bryły, że będziesz dumny, aby pokazać. Zachowaj te rzeczy na uwadze, jak mieszkasz na co dzień i na pewno znajdziesz tłuszcz odpada i mięśnie, co było ukryte pod nią prześwitywać.