Tabletki Na Mase Bez Cwiczen


ranking

odżywki na masę

Ćwicz te porady podczas treningu mięśni

Jeśli poświęcasz się budowaniu mięśni, musisz się spiąć i zacząć. Możesz jutro nie zobaczyć sześciopak, ale od dzisiaj jest najważniejszą rzeczą do zrobienia, gdy chcesz zbudować mięśnie. Oto kilka mądrych wskazówek, które pomogą Ci zbudować te mięśnie.

Kiedy próbujesz zbudować więcej mięśni, będziesz musiał jeść więcej w ogóle. Powinieneś jeść wystarczająco dużo, aby zdobyć funta co tydzień. Pomyśl o różnych sposobach na zwiększenie spożycia kalorii. Zrób to przez dwa tygodnie, a jeśli nadal nie widzisz zmiany wagi, możesz zwiększyć jej spożycie jeszcze bardziej.

Zaspokój, jeśli chcesz zbudować mięśnie. W przeciwieństwie do tego, co myślisz, spanie to idealny czas, aby mięśnie zaczęły się naprawiać i zaczęły zwiększać masę mięśniową. Jeśli nie uzyskasz odpowiedniego snu i odpoczynku, możesz nie tylko zranić siebie, ale także zrujnować szkolenie, które już ukończyłeś.

Spróbuj zmienić swoją rutynę. Robienie tego samego dnia z dnia na dzień nudzi cię, prawdopodobnie prowadząc cię do całkowitego pominięcia treningu. Upewnij się, że wykonujesz różne ćwiczenia i ćwiczysz różne mięśnie za każdym razem, gdy ćwiczysz. Gdy zmienisz swoje treningi, zawsze będziesz zaangażowany i będziesz bardziej skłonny do pozostania przy nim przez dłuższy czas.

Nie zapomnij o życiu poza siłownią. Podczas gdy budowanie mięśni jest wspaniałym celem z wieloma korzyściami, pamiętaj, że życie toczy się dalej. Niektórzy, którzy próbują budować mięśnie, zdają się zapominać o innych działaniach; znaleźć czas dla przyjaciół i krewnych. Nawet lepiej, zaproś niektórych z nich na siłownię razem z tobą. Dobrze zaokrąglone życie to szczęśliwe życie, a poczujesz się lepiej budując mięśnie, jeśli pozostała część życia.

Cierpliwość jest kluczem. Nie będziesz rozwijać twardej masy mięśniowej na noc. Będziesz musiał długo i ciężko pracować, aby uzyskać rezultaty, na które masz nadzieję. Nie daj się zniechęcić, jeśli nie widzisz rezultatów, na które liczyłeś. Zachowaj rozsądne i bezpieczne cele.

Wciśnij wszystkie swoje ćwiczenia, aby doprowadzić do uszkodzenia mięśni. Każde powtórzenie musi zostać zepchnięte do punktu, w którym mięśnie nie mogą wykonać jeszcze jednego zestawu ze względu na zmęczenie. Nie matuje się, gdy zaczynasz światło i zwiększasz do maksymalnej wagi, musisz upewnić się, że nie ma znaczenia, jaką wagę używasz, aby doprowadzić do zmęczenia.

Podczas treningu ciężko budować mięśnie, upewnij się, że zużywają dużo węglowodanów. Węglowodany dostarczają organizmowi glukozy, której potrzebuje na energię. Kiedy ciężko pracujesz, potrzebujesz energii, aby przetrwać. Brak spożywania wystarczającej ilości węglowodanów może spowodować, że twoje ciało rozpadnie się, aby dostarczyć białku i węglowodanom niezbędnym do przeżycia.

Podczas ćwiczeń należy zawsze używać obu stóp. Nawet jeśli modne stało się wykonywanie ćwiczeń siłowych z jedną nogą, nie powinieneś tego robić, jeśli nie musisz. Brak obu nóg na ziemi zmusza organizm do równowagi, co odwraca uwagę od mięśni, na których próbujesz się skupić.

Nie pomniejszaj ilości snu, jaki otrzymujesz. Proces budowania i naprawy twoich mięśni dzieje się podczas snu, a bez odpowiedniego wyzdrowienia, ryzykujesz zranienie się podczas treningów. Uzyskaj 7-9 godzin snu każdej nocy, aby zmaksymalizować korzyści z wykonywanych ćwiczeń.

Teraz, gdy masz wskazówki, jak budować mięśnie, ważne jest, aby zacząć już dziś. Włóż końcówki do akcji i rozpocznij układanie podłoża dla silniejszych mięśni. Nie czekaj. Możesz od razu nie widzieć wyników, ale jeśli zaczniesz dzisiaj, rzeczywiście zaczniesz widzieć ciało, które chcesz.