Tabletki Na Przyrost Mięśni Bez Ćwiczeń


ranking

odżywki na masę

Wskazówki, które pomogą Ci zbudować mięśnie

Jeśli zrobisz to prawidłowo, podnoszenie ciężarów jest przyjemne i przyjemne. Możesz cieszyć się treningiem i wieloma korzyściami, które towarzyszą budowaniu mięśni. Pierwszym krokiem jest dowiedzieć się, co należy zrobić, aby ćwiczyć w sposób, który działa dla Ciebie, więc przeczytaj kilka wskazówek i trików, aby zacząć.

Bez względu na częstotliwość i intensywność sesji treningowych, jeśli nie jesz wystarczająco, twoje ciało nie będzie miało wystarczającej ilości białek do budowy mięśni. Dlatego bardzo ważne jest, aby często jeść posiłki. Powinieneś starać się spożywać co najmniej 20 gramów białka co trzy godziny. Ponadto ważniejsze jest częste spożywanie posiłków niż spożywanie dużych porcji.

Spróbuj spać trochę węglowodanów i białek przed snem. Kalorie, które uzyskasz, spowodują, że twoje ciało zmniejszy tempo, z jakim rozkłada białka podczas snu. Jedzenie małej porcji sera i owoców to świetny sposób na zrobienie tego. Powinieneś także zjeść coś zaraz po przebudzeniu.

Spożywaj więcej kalorii każdego dnia. Jeśli próbujesz uzyskać trochę masy mięśniowej, będziesz musiał jeść więcej. Upewnij się, że te kalorie pochodzą ze zdrowej żywności, nie pozwól sobie na wypełnienie tylko śmieciami, to w ogóle ci nie pomoże.

Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz dostać się na siłownię, nie pomijaj treningu. Możesz po prostu zrobić chin-upy, pompki i spadki w domu. Nawet ze wszystkimi wyszukanymi urządzeniami na sali gimnastycznej wciąż pozostają najlepszymi formami budowania górnej części ciała, które możesz zrobić.

Przygotuj swoje ciało do treningu siłowego. Musisz spożywać około dwudziestu gramów białka na trzydzieści minut przed sesją. To wzmocni budowę mięśni, która ma miejsce podczas podnoszenia. Jest to proste, ponieważ pije kilka szklanek zimnego mleka przed treningiem wagowym, a także po nim.

Podczas treningu staraj się wykonywać jak najwięcej sesji i powtórzeń. Wykonaj piętnaście dźwigów przed zrobieniem jednominutowej przerwy. To stymuluje uwalnianie kwasu mlekowego, który jest kluczowym składnikiem wzrostu mięśni. Możesz rozwijać swoje mięśnie ogromnie, postępując zgodnie z tą radą.

Musisz wiedzieć, ile kalorii jeść dziennie, aby uzyskać mięśnie, które chcesz uzyskać. Aby określić dzienne spożycie kalorii, powinieneś zwiększyć swoją masę o 15. Otrzymana liczba to ilość kalorii potrzebna twojemu organizmowi do budowy mięśni i spalenia jak największej ilości tłuszczu.

Pamiętaj, że nigdy nie jest dobrym pomysłem, aby użyć skali, aby określić swoje postępy, gdy próbujesz budować mięśnie. Jeśli zauważysz, że twoja skala powiększa się, pamiętaj, że możesz tracić tłuszcz, jednocześnie zyskując mięśnie. Ponieważ mięsień waży więcej niż tłuszcz, jest to znajome miejsce dla wielu osób, które starają się wykonywać obie czynności w tym samym czasie. Zmierz wyniki za pomocą tego, co widzisz w lustrze, a nie tego, co widzisz na skali.

Upewnij się, że wprowadzasz jakieś treningi całego ciała w rutynowym procesie budowania mięśni. Mięśnie wspierają się nawzajem, więc jeśli je wszystkie wykonasz, będziesz miał większą szansę na uzyskanie najlepszych wyników. Możesz nawet zobaczyć pewne problemy zdrowotne, jeśli wszystkie twoje treningi składają się tylko z kilku odizolowanych mięśni.

Wspaniale jest być zdrowym, a budowanie beztłuszczowej masy mięśniowej jest ważną częścią tego. Trening siłowy z ćwiczeniami cardio pomaga osiągnąć lepsze wyniki szybciej niż po prostu wykonywanie ćwiczeń cardio i nic więcej. Dodaj je do zabawy, która pomoże Ci zobaczyć zmiany, których szukasz!