Odzywki Na Mase Dla Szczuplych


ranking

odżywki na masę

Tajemnice budowy mięśni, które absolutnie potrzebujesz poznać

Budowanie mięśni, jeśli zrobione poprawnie, może być zabawną i produktywną aktywnością, w której możesz wziąć udział. Możesz rozwinąć mięśnie, których potrzebujesz, by żyć długo i zdrowo. Może to być także sport, w którym możesz rywalizować. Bez względu na uzasadnienie decyzji o rozpoczęciu budowy mięśni, informacja będzie decydować o sukcesie i porażce.

Dostosuj swoją dietę w zależności od tego, ile ćwiczysz. Będziesz chciał skupić się na jedzeniu na tyle, abyś mógł uzyskać około funta tygodniowo. Sprawdź, w jaki sposób możesz wziąć więcej kalorii. Jeśli nie zauważysz żadnych zmian w swojej wadze w ciągu dwóch tygodni, spróbuj spożyć jeszcze większą ilość kalorii.

Jeśli planujesz używać dowolnego rodzaju suplementu kreatynowego, aby pomóc w budowaniu mięśni, zachowaj ostrożność, szczególnie jeśli używasz ich przez dłuższy czas. Podczas długotrwałego stosowania kreatyny mogą wystąpić poważne problemy z nerkami. Mogą również powodować skurcze, problemy z sercem, a nawet coś, co nazywa się zespołem przedziału mięśniowego. Zagrożenia te są szczególnie niebezpieczne u młodzieży. Postaraj się, abyś używał suplementów bezpiecznie, jeśli zdecydujesz, że zamierzasz je zintegrować z treningami.

Kiedy ćwiczysz w celu budowania mięśni, ważne jest, aby zastanowić się, ile białka bierzesz. Ciało wykorzystuje białka do wielu rzeczy oprócz budowania mięśni, więc jeśli nie masz wystarczająco dużo, możesz nie widzieć pożądany wzrost mięśni. Pamiętaj, aby tego uniknąć, jedząc dietę bogatą w białka.

Aby zbudować szczupłe mięśnie, musisz ćwiczyć trzy do czterech razy w tygodniu. Powinieneś robić treningi, które wykorzystują wszystkie mięśnie twojego ciała, ponieważ pomoże ci to szybko schudnąć i wzmocnić mięśnie w tym samym czasie. Ćwiczenie każdego dnia może spowodować obrażenia ciała i przynieść efekt przeciwny do zamierzonego.

Jeśli chcesz zbudować mięśnie, najważniejszą rzeczą do zrobienia jest rozpoczęcie rotacji. Niemożliwe jest codzienne wykonywanie pracy w tej samej grupie mięśni. Jest to szybki sposób na zrujnowanie pracy, a także szybkie wypalenie się na siłowni.

Nie przepracuj swojego ciała. Aby zbudować masę mięśniową, twoje ciało potrzebuje szansy na odzyskanie sił. Kiedy zaczynasz, pracuj z cholewką jednego dnia, a następnie pracuj nad swoim ciałem następnego dnia. Weź jeden dzień wolny w każdym tygodniu, w którym w ogóle nie wykonujesz ćwiczeń. Dzięki temu trening będzie mniej pracowity.

Wykorzystaj trening piramidy. Pojedynczy schemat podnoszenia ciężaru nie daje wyników na zawsze. Dlatego powinieneś próbować piramidować swoją wagę, używając cięższych ciężarów w każdym zestawie. Ciężkie zestawy pozwalają na budowanie siły, a średnie ciężary maksymalizują wzrost mięśni. Pozwala to uzyskać zarówno siłę, jak i rozmiar w jednym treningu.

Wiele osób uważa, że ​​będą w stanie schudnąć wyłącznie poprzez treningi cardio, ale budowanie mięśni jest również bardzo ważne. Jest to najlepszy sposób na zwiększenie utraty wagi, ponieważ każdy funt tłuszczu wymaga więcej kalorii i energii do utrzymania niż funt tłuszczu.

Upewnij się, że wykonujesz martwy ciąg w swoim trybie treningu. To ćwiczenie powoduje uwolnienie bardzo dużej ilości hormonów, co jest niezbędne do maksymalnego wzrostu mięśni. Deadlift wykorzystuje praktycznie każdą większą grupę mięśni. Ci, którzy zaczynają robić martwego ciągu, zazwyczaj widzą przyrosty mięśni bardzo szybko.

Informacje pomogą Ci w maksymalnym wykorzystaniu czasu poświęcanego na budowanie mięśni. Informacje, które zdobyłeś z tego artykułu, mogą, mam nadzieję, pomóc ci uzyskać masę mięśniową, do której dążysz. Skorzystaj z porad i wskazówek, które znajdziesz tutaj, aby znaleźć skuteczną rutynę, która działa dla Ciebie.