Tabletki Na Przyrost Masy Apteka


ranking

odżywki na masę

Wskazówki bezpieczeństwa dotyczące zawodów w trójboju szkolnym

Czy wiesz, jak budować swoje mięśnie? Jeśli jesteś jak większość ludzi, nie masz dobrego pomysłu na to, co musisz zrobić, aby budować mięśnie. Możesz zobaczyć sprzęt i dowiedzieć się trochę o podnoszenie ciężarów, ale jak naprawdę zwiększyć swoje wysiłki? Oto kilka skutecznych sposobów budowania mięśni w twoim ciele.

Spróbuj spać trochę węglowodanów i białek przed snem. Kalorie, które uzyskasz, spowodują, że twoje ciało zmniejszy tempo, z jakim rozkłada białka podczas snu. Jedzenie małej porcji sera i owoców to świetny sposób na zrobienie tego. Powinieneś także zjeść coś zaraz po przebudzeniu.

Wykonuj więcej powtórzeń, nie cięższych. Idealny trening do budowy mięśni zawiera dużą liczbę powtórzeń na średnim poziomie intensywności. Zachowaj przerwy między zestawami poniżej minuty. To ciągłe powtarzanie powoduje narastanie kwasu mlekowego w mięśniach, co zaobserwowano w celu pobudzenia wzrostu mięśni.

Podczas treningu, upewnij się, że masz dużo czasu, aby się nawodnić. Jeśli podczas treningu nie wypijesz wystarczającej ilości wody, wydajność spadnie. Warto również rozważyć wypicie napoju sportowego zamiast wody, ponieważ napoje sportowe są wypełnione elektrolitami, które uzupełniają minerały, które traci organizm, gdy się poci.

Spróbuj robić prawdziwe schody zamiast schodów, które ma twoja siłownia. Może to pomóc zmienić perspektywę, którą masz do ćwiczeń, dać dodatkową motywację, spalić więcej tłuszczu i zbudować więcej mięśni. Dodatkowa sceneria może również pomóc w treningu przez dłuższy czas.

Zawsze używaj własnej intuicji podczas ćwiczeń. Mimo że planowanie treningu z wyprzedzeniem jest dobre, aby upewnić się, że pozostaniesz odpowiedzialny, czasami nie zawsze możesz trzymać się tego harmonogramu. Na przykład możesz nie być gotowy na kolejną sesję quad po zakończeniu twojej ostatniej sesji. Z drugiej strony, twoje ramiona mogą być dobrze wypoczęte po dobrym treningu zaledwie kilka dni temu. Posłuchaj, co mówi ci ciało i podążaj za tym.

Nie przepracuj swojego ciała. Aby zbudować masę mięśniową, twoje ciało potrzebuje szansy na odzyskanie sił. Kiedy zaczynasz, pracuj z cholewką jednego dnia, a następnie pracuj nad swoim ciałem następnego dnia. Weź jeden dzień wolny w każdym tygodniu, w którym w ogóle nie wykonujesz ćwiczeń. Dzięki temu trening będzie mniej pracowity.

Pozwól sobie zjeść trochę lodów. Badania wykazały, że zjedzenie jednej miski dowolnego rodzaju lodów, które lubisz dwie godziny po treningu, przynosi pewne korzyści. Spowoduje to wzrost insuliny w organizmie lepiej niż wiele innych produktów spożywczych, a także będzie smakować dobrze!

Jeśli chcesz dodać masę, ważne jest wykonywanie wyciskania na ławce, przysiadów i martwych wyciągów. Wszystkie te ćwiczenia pomogą ci w uzyskaniu najlepszej formy tak szybko, jak to możliwe i zbudowaniu mięśni. Różne ćwiczenia powinny być dodane do rutyny podnoszenia ciężarów, ale powinieneś upewnić się, że te trzy konkretne ćwiczenia są zawsze wykonywane regularnie.

Kiedykolwiek ćwiczysz, aby budować mięśnie, powinieneś mieć na uwadze jasno określony cel. Celuj w zwiększenie liczby powtórzeń, maksymalnej wagi, której używasz, lub ogólnej długości treningu. Aby naprawdę poprawić swoje mięśnie, a nie po prostu je ćwiczyć, musisz je nieustannie kwestionować.

Budowanie mięśni w twoim ciele jest zdrowym sposobem na wzmocnienie twojego ciała. Jeśli znasz kilka solidnych sposobów na rozpoczęcie budowy mięśni, ta siła nadejdzie. Po prostu zastosuj wskazówki w tym artykule, a zaczniesz widzieć rodzaje pożądanych rezultatów dla twojego ciała.