Zegarek z GPS nie tylko do treningów – funkcje lifestylowe

Istnieje wiele zalet posiadania zegarka z GPS, które warto poznać przed zakupem. W dzisiejszych czasach smartwatche służą nie tylko do poprawienia wyników w treningach, ale oferują też wiele innych, przydatnych funkcji. Nasz przewodnik opowie o praktycznych opcjach dostępnych w zegarkach sportowych GPS, które pozytywnie wpływają na styl życia użytkownika. Zegarki z GPS – bezpośrednia pomoc w trakcie podróżowania Dzięki połączeniu satelitarnemu, zegarki sportowe z GPS są w stanie wibrować, informując tym samym użytkownika o konieczności skręcenia w prawo lub lewo. Zamiast stale patrzeć na ekran smartfona lub nawigację GPS, możemy posługiwać się komunikatami wbudowanego przewodnika, który prowadzi nas do celu. To sprytne rozwiązanie, które zapewnia odpowiedni zegarek z GPS pozwala na spokojne podziwianie otaczających widoków. Znalezienie telefonu, klucza lub urządzenia jest jeszcze łatwiejsze z zegarkiem sportowym W natłoku pracy i obowiązków

Czytaj dalej »

Czy naturalny dezodorant jest skuteczny?

Aktywność fizyczna, wysokie temperatury i czynnik genetyczny – to wszystko wpływa na produkcję potu. Pot sam w sobie nie ma żadnego zapachu, za nieprzyjemny zapach odpowiedzialne są bakterie, dla których wilgotne ciało i ciepło staje się idealnym miejscem do bytowania. Pocenie się jest ważne – to naturalny czynnik regulujący temperaturę ciała. Jak jednak zabezpieczyć się przed przykrym zapachem potu i jednocześnie zrezygnować z niezdrowych i nieekologicznych antyperspirantów? Czy aktywność fizyczna bez antyperspirantów musi wiązać się z dyskomfortem? Różnica między dezodorantem a antyperspirantem Chociaż wiele osób używa zamiennie dezodorantów i antyperspirantów, to nie to samo. Antyperspirant blokuje pot, a dezodorant radzi sobie z przykrym  zapachem. Mówiąc najprościej, dezodoranty pomagają blokować zapach ciała, ale nie powstrzymują przed poceniem się. Antyperspiranty zwykle zawierają aluminium, które blokuje gruczoły potowe, co z kolei zmniejsza wydzielanie

Czytaj dalej »

Jakimi piłkami grają gracze Australian Open?

Już za moment odbędą się kolejne rozgrywki wielkiego szlema, które rozpoczną na dobre tenisowy rok 2020. Oczywiście mowa o rozgrywanym na kortach Melbourne Park Australian Open. Wielu z sympatyków tenisa oraz aktywnych graczy zastanawia się nad tym, jakimi piłkami w tym roku będą grać czołowi tenisiści i tenisistki świata. Podobnie jak przed rokiem mecze Australian Open rozgrywane będą z wykorzystaniem piłek tenisowych japońskiej firmy Dunlop. To dopiero drugi sezon kontraktu, który podpisano na pięć kolejnych sezonów. Wcześniej przez wiele lat mecze australijskiego wielkiego szlema rozgrywano z wykorzystaniem piłek tenisowych firmy Wilson. Charakterystyka piłek Dunlop Piłki tenisowe Australian Open to oficjalny produkt, który można również zakupić w sklepach sportowych, w tym między innymi w sklepie Amazing. Czym taki sprzęt się charakteryzuje ten sklep tenisowy? Przede wszystkim z racji tego, że piłkami

Czytaj dalej »

Ćwiczenia ze sztangą – kiedy warto je wykonywać?

Sztanga to niezbędne wyposażenie każdej siłowni, a coraz częściej również domowego pokoju do ćwiczeń. Wiele osób sądzi, że sztanga to przyrząd dla prawdziwych siłaczy, ale dzięki temu, że obciążenie do sztangi można zmieniać, ćwiczenia z jej pomocą może wykonywać niemal każdy. Co ważne, można z nią ćwiczyć w bardzo różny sposób. Zobaczmy, kiedy warto jej używać i jakie mięśnie możemy wzmocnić z jej pomocą. Sztanga – idealna dla pań i panów Ćwiczenia ze sztagą to doskonały sposób na to, by popracować nad swoją sylwetką i wzmocnić mięśnie. Wbrew pozorom nie są to ćwiczenia wyłącznie dla panów, którzy z leniwego kanapowca chcą się przeobrazić w muskularnego mężczyznę, ale również dla pań. Odpowiedni dobór ćwiczeń pozwoli im ujędrnić ciało, pozbyć się zbędnych kilogramów oraz zadbać o ładny wygląd bez ryzyka nadmiernego rozrostu

Czytaj dalej »

Jak bezpiecznie zwiększać masę ciała – porady dla ćwiczących

Gdy rozpoczynamy naszą przygodę z siłownią i regularnymi ćwiczeniami często naszym głównym celem jest poprawa wyglądu naszej sylwetki. W pewnym momencie orientujemy się, że kluczową rolę w budowie mięśni odgrywa nasza dieta. Wtedy zaczynamy się zastanawiać – jak bezpiecznie mogę zwiększyć masę ciała? Co jeść, by zwiększyć masę mięśniową a nie tłuszczową? Wbrew pozorom budowanie mięśni nie jest skomplikowanym zadaniem. Oczywiście, będzie od nas wymagać konsekwentnego przestrzegania zasad diety i regularnych treningów. Wystarczy jednak przestrzegać kilku prostych zasad, by zobaczyć efekty już po kilku tygodniach. Spożywaj regularne posiłki Aby zwiększyć masę ciała, należy odpowiednio zwiększyć bilans kaloryczny, czyli o prostu więcej jeść. Należy jednak zwrócić uwagę na to, co jemy. Przy diecie na masę ciała ważne jest, by spożywać więcej białka. Z pomocą przychodzą odżywki na masę. Spożywanie pokarmów w

Czytaj dalej »

Bieżnia do domu – jaką wybrać?

Miłośników biegania wciąż przybywa. Coraz bardziej zdajemy sobie sprawę z tego jak ważny jest zdrowy tryb życia. Bieganie nie sprawia problemów wiosną czy latem. Nieco inaczej może być jesienią i zimą, kiedy pogoda staje się coraz mniej przyjemna. Wówczas skorzystać można z alternatywy jaką jest zakup bieżni do domu. Tym bardziej, że wybór urządzeń jest bardzo szeroki. Jakie zatem urządzenie wybrać? Bieżnia do domu Zakup bieżni do domu cieszy się coraz większą popularnością. To idealny sposób na to, aby nadal dbać o swoją sylwetką niezależnie od pogody i pory roku. Na rynku dostępne są różne modele tego urządzenia. Wybierać można wśród modeli podstawowych kosztujących kilkaset złotych, jak i wśród tych zaawansowanych i profesjonalnych, których ceny zaczynają się od kilku tysięcy złotych. Przy wyborze bieżni kierować należy się przede wszystkim swoimi

Czytaj dalej »

Co Najlepiej Brać Na Przyrost Mięśni

Porady I Sztuczki, Aby Niesamowite Budynki Mięśnie Niewiele osób nie mają ochoty patrzeć w lustro i widzieć kostki na brzuchu i rękach Boga. Można wykonać mając takie ciało dla siebie, jeśli masz trochę czasu, aby dowiedzieć się, jak zacząć. Ten artykuł jest dobrym miejscem, aby zacząć pracować nad swoimi boska ciała. Kto próbuje przybrać na wadze trzeba spożywać więcej kalorii w ogóle. Należy jeść tyle, aby uzyskać funt tygodniowo. Znaleźć sposoby, aby spożywać więcej kalorii, i jeśli nie zauważysz żadnych zmian w ciągu dwóch tygodni, dodaj do swojej diety. Się wyspać, jeśli chcesz budować masę mięśniową. Wbrew temu, co myślisz, sen-to idealny czas dla swoich mięśni, aby przystąpić do naprawy i rozpocząć wzrost masy mięśniowej. Jeśli nie Masz spokojny sen i wypoczynek, można nie tylko zrobić sobie krzywdę, ale można

Czytaj dalej »

Metadrol Skład

Próbuję Dodać Mięśnie? Spróbuj Tych Porad Niewiele osób nie mają ochoty patrzeć w lustro i widzieć kostki na brzuchu i rękach Boga. Można wykonać mając takie ciało dla siebie, jeśli masz trochę czasu, aby dowiedzieć się, jak zacząć. Ten artykuł jest dobrym miejscem, aby zacząć pracować nad swoimi boska ciała. Trening nie mniej niż trzy razy w tygodniu. Trzeba co najmniej trzy treningi w tygodniu, jeśli chcesz zobaczyć znaczny wzrost mięśni. Jeśli jesteś bardzo początkujący w treningu, to może być skrócony do dwóch na początku; jednak trzeba zwiększyć ilość sesji w tygodniu, jak tylko możesz. Jeśli masz już pewne doświadczenie treningu siłowego, można też dodać kilka sesji. Mleko-wspaniały napój, który daje dużo witamin, które są potrzebne, gdy próbujesz budować mięśnie. Słyszeliście, jak dziecko, które pije mleko pomoże ci rozwijać, i

Czytaj dalej »