Jak wykonać i ile powinna trwać prawidłowa rozgrzewka przed treningiem?

Przygotowanie do treningu to jeden z kluczowych elementów wpływających na jego jakość, a przy tym minimalizujących ryzyko kontuzji. Choć wszyscy zdają sobie sprawę z tego, jak jest ważna, równie często jest bagatelizowana, nawet przez doświadczonych adeptów siłowni. Jeśli chcesz zdobyć certyfikat trenera personalnego, musisz wiedzieć, jak wykonać prawidłową rozgrzewkę i jak motywować podopiecznych do jej przeprowadzenia. Ile powinna trwać prawidłowa rozgrzewka? Nie można wyznaczyć odgórnie czasu, jaki należy przeznaczyć na rozgrzewkę. Zależy to od wielu czynników – planowanego treningu, naszej masy ciała, specyficznych potrzeb naszego organizmu, a nawet od tego, jak czujemy się w danym dniu. Przyjmuje się jednak, że nie powinna trwać ona krócej niż 10 minut. Poprawna rozgrzewka, czyli jaka? Dobrze wykonana rozgrzewka pobudza organizm do wytężonej pracy. Podczas jej trwania warto zmobilizować całe ciało, a zwłaszcza te

Czytaj dalej »

Trening EMS. Szybkie spalanie tłuszczu, redukcja cellulitu, rozbudowa masy mięśniowej

Coraz większa popularność treningów EMS to wynik ich bardzo dobrej skuteczności, ale też faktu, że wystarczy wykonywać je tylko raz w tygodniu. O treningach EMS jest dzisiaj bardzo głośno. To metoda treningu personalnego, w trakcie którego można zrzucić nadmiar kilogramów, zredukować cellulit, nabrać masy mięśniowej, a także poprawić swoją kondycję. Czym dokładnie jest trening EMS? EMS – trening elektrostymulacji mięśniowej EMS – Electric Muscle Stimulation, czyli inaczej elektrostymulacja mięśni to rodzaj treningu bazującego na wykorzystaniu specjalnego urządzenia emitującego impulsy elektryczne. Zastosowanie elektrostymulacji w sporcie niesie ze sobą szereg korzyści. Poprzez specjalne połączenie ze sobą napięcia mięśniowego w postaci dedykowanych ćwiczeń, a także bezpiecznych impulsów o niskiej częstotliwości można stworzyć trening, który cechuje się znacznie większą skutecznością niż zwykłe ćwiczenia na siłowni lub w klubie fitness. Aby uzyskać efekty porównywalne z

Czytaj dalej »

Ćwiczenia ze sztangą – kiedy warto je wykonywać?

Sztanga to niezbędne wyposażenie każdej siłowni, a coraz częściej również domowego pokoju do ćwiczeń. Wiele osób sądzi, że sztanga to przyrząd dla prawdziwych siłaczy, ale dzięki temu, że obciążenie do sztangi można zmieniać, ćwiczenia z jej pomocą może wykonywać niemal każdy. Co ważne, można z nią ćwiczyć w bardzo różny sposób. Zobaczmy, kiedy warto jej używać i jakie mięśnie możemy wzmocnić z jej pomocą. Sztanga – idealna dla pań i panów Ćwiczenia ze sztagą to doskonały sposób na to, by popracować nad swoją sylwetką i wzmocnić mięśnie. Wbrew pozorom nie są to ćwiczenia wyłącznie dla panów, którzy z leniwego kanapowca chcą się przeobrazić w muskularnego mężczyznę, ale również dla pań. Odpowiedni dobór ćwiczeń pozwoli im ujędrnić ciało, pozbyć się zbędnych kilogramów oraz zadbać o ładny wygląd bez ryzyka nadmiernego rozrostu

Czytaj dalej »

Jakie Brac Odzywki Na Mase Miesniowa

Najlepszym Źródłem, Aby Dowiedzieć Się O Budowanie Masy Mięśniowej Zwiększenie masy mięśniowej, poprawia zdrowie na wiele sposobów. To może pomóc ci wyglądać i czuć się lepiej w ciągu dłuższego czasu. Poza tym, to może być zabawne! Przeczytaj artykuł poniżej dla niektórych dużych informacje na temat budowania masy mięśniowej i jak może ono pomóc. Do tego, aby budować mięśnie, to jest bardzo ważne, co jesz odpowiednią dietę. Organizmowi odpowiednich składników odżywczych, a także na tyle kalorii, aby zapewnić energię twoje mięśnie muszą się zregenerować po intensywnym treningu. Twoje posiłki powinny być odpowiednią ilość białka i węglowodanów. Aktywny wypoczynek w wakacje. Aktywnie zwiększa przepływ krwi i pomoże ci odzyskać szybciej. Aktywność może być również po prostu iść na spacer. Można również wybrać się na pływanie, jazda na rowerze, lub nawet zrobić masaż.

Czytaj dalej »

Suplementy pomocne w odchudzaniu

Z jednej strony powiemy, że wszelkiego rodzaju rankingi, niezależnie od tego, czego miałyby dotyczyć, są w jakimś stopniu tworzone w sposób subiektywny. Nie oznacza to jednak, że nie powinniśmy się sugerować żadnym z nich. W tym miejscu w sposób szczególny wskazujemy na rankingi dotyczące suplementów diety wspomagających procesy odchudzania, procesy utraty tkanki tłuszczowej. Bez wątpienia jest to aspekt, o który zabiega obecnie bardzo wiele osób, który niemalże stał się bardzo modny. Odchudzanie nie jest niczym prosty, jest wręcz czymś dosyć trudnym i uzyskanie zadowalających efektów bardzo często nie jest możliwe. Oczywiście podstawową przyczyną braku skuteczności kuracji odchudzających jest nic innego jak niewłaściwa dieta, która w tym miejscu stanowi element główny. Jeśli więc ktoś myśli, że podstawą skutecznego odchudzania są suplementy diety, to jest w głębokim błędzie. Nie suplementy, ale dieta

Czytaj dalej »