Suplementy Diety Na Przyrost Mięśni


ranking

odżywki na masę

Korzyści z dynamicznego rozgrzewki treningów mięśniowych

Każda ważna zmiana życia wymaga czasu, wiedzy i wysiłku. Budowanie mięśni będzie wymagało tego samego. Budowanie mięśni skutecznie przynosi dobre informacje, a także dobre wybory. Ten artykuł pomoże ci znaleźć właściwą ścieżkę budowania mięśni, gdy tylko skończysz czytać!

Przygotuj białko przed rozpoczęciem treningu. Niezależnie od tego, czy masz kanapkę z około 4 uncji mięsa na lunch, batonik proteinowy czy wstrząs, ważne jest, aby pamiętać, że synteza białek jest ważna dla budowania mięśni. Przygotuj swoje białko od około pół godziny do godziny przed rozpoczęciem treningu, aby uzyskać najlepsze rezultaty.

Pamiętaj, aby prawidłowo rozgrzać mięśnie, jeśli chcesz zwiększyć masę mięśniową. Gdy twoje mięśnie są silniejsze, będą bardziej podatne na obrażenia w wyniku dodatkowego stresu. Ogrzewając je, można zapobiec urazowi. Rozgrzewki składają się z lekkich ćwiczeń, a następnie ćwiczeń rozgrzewkowych. Nie podnosić ciężarów, dopóki nie zakończysz swojego rozgrzewki.

Podczas budowania mięśni na ogół odpowiada wzrostowi masy ciała, nie powinieneś być zaskoczony, jeśli Twoja waga nie zwiększa się. Twój brak przyrostu masy netto można łatwo przypisać do utraty masy ciała, spowodowanej przez zmniejszenie tkanki tłuszczowej, kompensując przyrost mięśni. Istnieją różne narzędzia i techniki, które śledzą utratę tkanki tłuszczowej. Możesz wykorzystać je, aby to uwzględnić.

Nie zapomnij o życiu poza siłownią. Podczas gdy budowanie mięśni jest wspaniałym celem z wieloma korzyściami, pamiętaj, że życie toczy się dalej. Niektórzy, którzy próbują budować mięśnie, zdają się zapominać o innych działaniach; znaleźć czas dla przyjaciół i krewnych. Nawet lepiej, zaproś niektórych z nich na siłownię razem z tobą. Dobrze zaokrąglone życie to szczęśliwe życie, a poczujesz się lepiej budując mięśnie, jeśli pozostała część życia.

Jeśli chcesz zoptymalizować zdolność budowania mięśni, upewnij się, że jesz coś po treningu. Zjedz w ciągu godziny od zakończenia treningu. Idealnie przekąska lub posiłek powinny zawierać białko i węglowodany. To jedzenie sprawi, że twoje ciało zacznie robić rzeczy, które musi zrobić, aby zacząć budować mięśnie.

Aby uniknąć wypalenia, od czasu do czasu należy zmieniać rutynę. Oznacza to, że nie chcesz przestrzegać tego samego planu ćwiczeń przez więcej niż 8 kolejnych tygodni. Nie tylko to sprawia, że ​​rzeczy są interesujące, ale także pomaga organizmowi w dalszym rozwoju.

Dobry sen będzie dobrze współgrał z wysiłkiem budowania mięśni. Ponieważ budowanie mięśni i powrót do zdrowia idą w parze, musisz upewnić się, że twoje ciało ma wszystko, czego potrzebuje. Brak wystarczającej ilości snu lub odpoczynku może wpływać na wyniki budowy mięśni, a nawet prowadzić do obrażeń.

Przechowuj białko w organizmie zarówno przed, jak i po treningu, aby uzyskać maksymalne efekty budowania mięśni. Około pół godziny do godziny przed treningiem, upewnij się, że zużywasz dobre 20 gramów białka. Można to łatwo pomieścić kilkoma szklankami koktajlu mlecznego lub białkowego. Zrób to samo godzinę po treningu, a zwiększysz wysiłek budowania mięśni!

Wykorzystuj gigantyczne zestawy przy okazji. Gigantyczny zestaw to wykonywanie jednocześnie co najmniej czterech ćwiczeń dla pojedynczej grupy mięśniowej bez odpoczynku. Wykonaj jeden lub dwa z tych gigantycznych zestawów, aby wstrząsnąć wzrostem mięśni. W przypadku mniejszych mięśni, które obejmują barki, bicepsy i podróże, wystarczy jeden olbrzymi zestaw, aby osiągnąć pełny trening.

Informacja o stanie jest kluczem do sukcesu, a budowanie mięśni nie jest wyjątkiem. Skorzystaj z porad zawartych w tym artykule i zastosuj je do swoich treningów, aby mieć pewność, że po drodze znajdują się silniejsze mięśnie.