Zestaw Odżywek Na Mase Forum


ranking

odżywki na masę

Stań się kompetentny w budowaniu mięśni, czytając to

Od Ciebie zależy, czy zmienisz swoje życie, a fakt, że szukałeś informacji na temat budowy mięśni, mówi mi, że jesteś zainteresowany zrobieniem tego właśnie. Chcesz poprawić swoje zdrowie, ciało i umysł, a ten artykuł to świetny początek, więc czytaj dalej!

Będziesz mógł szybciej budować mięśnie, jeśli robisz sobie przerwy między treningami, dni w przeciwieństwie do codziennego treningu. Powodem tego jest to, że mięśnie leczą się i rosną podczas odpoczynku, a nie podczas ćwiczeń. Stwórz procedurę treningu, która zmienia się pomiędzy dniami treningu i odpoczynku.

Spróbuj spać trochę węglowodanów i białek przed snem. Kalorie, które uzyskasz, spowodują, że twoje ciało zmniejszy tempo, z jakim rozkłada białka podczas snu. Jedzenie małej porcji sera i owoców to świetny sposób na zrobienie tego. Powinieneś także zjeść coś zaraz po przebudzeniu.

Wiele osób, które wypracowują, popełnia błąd, kładąc nacisk na szybkość nad techniką. Wykonanie ćwiczenia z uwagą i rozwagą da ci znacznie lepsze wyniki niż szybkie wyrzucanie kompletów w złej formie. Bądź skupiony i upewnij się, że prawidłowo wykonujesz ćwiczenie.

Jeśli chcesz zbudować więcej masy mięśniowej, postaraj się wykonać mniej powtórzeń ciężarków. Będziesz musiał stopniowo zwiększać swoją wagę i starać się podnosić najcięższe, co możliwe, przez co najmniej pięć powtórzeń. Kiedy możesz żyć przez pięć powtórzeń, nadszedł czas, aby zwiększyć ciężary.

Skieruj swoją uwagę na wyciskanie, przysiady i martwy ciąg. Stanowią one podstawę kulturystyki z ważnego powodu. Są sprawdzonymi ćwiczeniami, które zwiększają objętość, budują siłę i poprawiają ogólną kondycję. Powinieneś używać każdego ćwiczenia w pewien sposób za każdym razem, gdy ćwiczysz.

Zaplanuj swoją rutynę prawidłowo. Dobrym pomysłem jest pracować tylko na jednej lub dwóch określonych grupach mięśni dziennie zamiast skakać. W ten sposób będziesz w stanie dać swoim mięśniom wystarczająco dużo czasu na odpoczynek, zanim przejdziesz przez kolejną bardzo wyczerpującą sesję treningową. Twoje mięśnie potrzebują trochę czasu, aby się wyleczyć.

Nie zapomnij o znaczeniu węglowodanów, jeśli próbujesz budować mięśnie. Węglowodany dostarczają energii Twojemu ciału, pozwalając ci przejść przez twój trening. W przeciwnym razie twoje ciało rozpadnie twoje zmagazynowane białko i mięśnie zamiast energii. Zjedz odpowiednią ilość węglowodanów, aby uzyskać swój organizm podczas treningu.

Nie wszystkie suplementy są równe, jeśli chodzi o pomoc w budowaniu potrzebnych mięśni. Staraj się unikać jakichkolwiek suplementów, które mają cięższe substancje. Większość profesjonalistów zaleca stosowanie niczego mocniejszego niż podstawowe białko serwatkowe, aby nie powodować żadnych nieprzyjemnych skutków ubocznych dla własnego organizmu.

Zjedz bogatą w białko przekąskę przed i po treningach mięśniowych. Idealna ilość białka wynosi 15 gramów na 30 minut przed treningiem, a następnie taką samą ilość po treningu. Aby dać przykład, jedna do dwóch szklanek mleka ma 15 gramów białka.

Po wyćwiczeniu ważne jest, aby jeść trochę białka o niskiej zawartości węglowodanów. Oznacza to, że prawdopodobnie chcesz uniknąć batoników proteinowych, ponieważ często mają wysokie węglowodany. Dobrym źródłem białka są chude kawałki mięsa i drobiu, a także kiepski omlet z niektórymi pokrojonymi warzywami.

To, co przeczytaliście tutaj, to zbiór wskazówek i sztuczek, które mogą pomóc w budowaniu mięśni w sposób prosty, efektywny i przy jak najmniejszym wysiłku. Zdobyta wiedza pomoże ci zmienić ciało na lepsze, prowadząc do lepszej jakości życia, więc zabierz się do pracy!