Suplementy Na Przyrost Tkanki Miesniowej


ranking

odżywki na masę

Myślisz, że nie możesz zbudować mięśnia? Pomyśl jeszcze raz!

Budowanie mięśni od dawna jest uważane za część myślenia kulturysty, ale prawda jest taka, że ​​każdy może budować swoje mięśnie i stać się silniejszym. Używając właściwych skutecznych technik, dobrze jedząc i myśląc pozytywnie, możesz budować mięśnie, jak również każdy kulturysta. Oto kilka wskazówek, które mogą ci pomóc.

Skup się na takich ćwiczeniach, jak przysiady, martwe podnoszenie i wyciskanie na ławce. Ćwiczenia te są powszechnie uważane za podstawę udanego programu kulturystycznego i istnieją ku temu powody. Udowodniono, że zwiększają siłę, zwiększają objętość mięśni i poprawiają ogólny poziom kondycjonowania. Ćwiczenia te powinny zawsze być zawarte w takiej czy innej formie.

Przygotuj białko przed rozpoczęciem treningu. Niezależnie od tego, czy masz kanapkę z około 4 uncji mięsa na lunch, batonik proteinowy czy wstrząs, ważne jest, aby pamiętać, że synteza białek jest ważna dla budowania mięśni. Przygotuj swoje białko od około pół godziny do godziny przed rozpoczęciem treningu, aby uzyskać najlepsze rezultaty.

Jeśli chcesz zbudować mięśnie, daj sobie wystarczająco dużo czasu na regenerację. Może wydawać się kuszące, aby iść pełną parą naprzód, ale twoje ciało potrzebuje czasu wolnego, abyś nie zrobił sobie krzywdy. Trzymaj się rutyny budowania mięśni, która jest około trzy razy w tygodniu; początkujący mogą zacząć od dwóch razy w tygodniu.

Zawsze włączaj trzy podstawowe ćwiczenia do swoich rutyn. Odnosi się to do wyciskania na ławce, martwych wind i przysiadów, z których wszystkie są typowymi ćwiczeniami dla budowania zbiorczego. Te ćwiczenia nie tylko zwiększają objętość, ale także kondycjonują twoje ciało i poprawiają jego siłę. Staraj się regularnie uwzględniać niektóre warianty tych ćwiczeń w treningach.

Kiedy w programie do budowy mięśni, należy pamiętać o znaczeniu węglowodanów. Węglowodany dostarczają organizmowi energii, której potrzebuje, aby przejść przez program budowania mięśni. Bez wystarczającej ilości węglowodanów organizm rozkłada białko, a białka potrzebne do budowy masy mięśniowej. Przez zjedzenie wystarczającej ilości dobrych węglowodanów twoje ciało będzie dobrze funkcjonować i będziesz mieć energię potrzebną do ukończenia treningu.

Jeśli chcesz uzyskać najlepsze efekty treningu siłowego i zwiększyć masę mięśniową, powinieneś starać się trenować co najmniej trzy razy w tygodniu. To powinno zapewnić wystarczającą ilość ćwiczeń, które pobudzą twoje mięśnie do trybu budynku. Jeśli dopiero zaczynasz, dwa razy w tygodniu wystarczy, aż dostosujesz się do nowej rutyny.

Podczas ćwiczeń należy zawsze używać obu stóp. Nawet jeśli modne stało się wykonywanie ćwiczeń siłowych z jedną nogą, nie powinieneś tego robić, jeśli nie musisz. Brak obu nóg na ziemi zmusza organizm do równowagi, co odwraca uwagę od mięśni, na których próbujesz się skupić.

Odpowiedni odpoczynek jest ważny dla twojego programu budowania mięśni. Twoje ciało może najlepiej wykonywać ćwiczenia ze zmęczenia mięśni podczas odpoczynku, więc upewnij się, że masz co najmniej 8 godzin snu na noc. Nieprzestrzeganie tego może nawet spowodować poważne obrażenia, jeśli twoje ciało przestanie być zmęczone.

Nie ćwicz dłużej niż godzinę. Jeśli twoje ciało jest zaangażowane przez ponad sześćdziesiąt minut, zacznie uwalnianie kortyzolu. Kortyzol blokuje testosteron, co powoduje mniejszą wydajność podczas treningów. Utrzymywanie treningów w czasie poniżej godziny powinno zapewnić optymalne wyniki.

Weź te wskazówki i wykorzystaj je jako trampolinę do zdrowszego życia z większą ilością mięśni. Nie musisz być kulturystą, aby korzystać z tych metod, ale nawet kulturyści mogą korzystać z informacji zawartych w tym artykule. Zbuduj te mięśnie i bądź dumny z osiągniętych wyników.